دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

کسب درآمد از اینترنت

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۳۰ ق.ظ

کسب درآمد اینترنتی
کسب درآمد میلیونی این روزها بازار بسیار داغی در بین کاربران فضای مجازی پیدا نموده است. همگان بدنبال کسب درآمد میلیونی هستند. آیا تصور می نمایید کسب درآمد میلیونی صحت دارد؟ در این مقاله قصد داریم با شما در مورد کسب درآمد میلیونی صحبت نماییم. در زمان های گذشته افراد یک جامعه به واسطه مشاغل خودشان، مایحتاج زندگی روزمره خودشان را تامین می‌کرده‌اند. البته اینگونه درآمدها کاملاً مشخص بوده است و اگر فردی قصد می‌نمود درآمد خودش را افزایش دهد، مسلماً باید ساعت کاری و یا تعداد شغل‌هایش را افزایش می‌داد. رفته‌رفته کسب و کارهای سنتی جای خود را به کسب و کارهای اینترنتی داده‌اند. نمی‌گوییم کسب‌وکارهای سنتی حذف شده‌اند ولی کم رنگ‌تر از گذشته شده‌اند.

کسب درآمد اینترنتی چیست؟
اگر نگاهی به پرسرچ‌های گوگل داشته باشید متوجه خواهید شد یکی از عباراتی که توسط افراد زیادی جستجو شده است کسب درآمد اینترنتی است. افرادی که کسب‌ درآمد از طریق اینترنت را سرچ کرده‌اند دلایل متعدی داشته‌اند. به طور مثال، تعداد بیشماری می‌خواهند به صورت آنلاین برای کالا یا خدمات خود مشتری بیابند و درآمدشان را از روش سنتی و معمول افزایش دهند. برخی می‌خواهند خودشان رئیس خودشان باشند و بدون اینکه وارد دفتر یا یک شرکت شوند به صورت دورکاری پروژه‌ای را انجام دهند. عده‌ای دیگر می‌خواهند به دیگران کمک کنند تا روش‌های درآمد‌زایی به صورت آنلاین را یاد بگیرند. به هر حال این فضای ایجاد شده آنقدر بزرگ است که همه افراد می‌توانند به نفع خودشان از آن استفاده کنند.

کسب درآمد آنلاین

روش های کسب درآمد از طریق اینترنت
در کسب و کارهای اینترنتی، کسب درآمد میلیونی براحتی اتفاق می افتد. در ادامه دراین خصوص بیشتر صحبت می نماییم. در دنیای امروزی، واژه هایی از قبیل: کسب درآمد میلیونی، کسب درآمد اینترنتی، میلیاردر شدن، کسب درآمد میلیونی در منزل، کسب درآمد میلیاردی، کسب درآمد خانگی، کسب درآمد بدون سرمایه، رسیدن به درآمد میلیونی و ... بسیار زیاد به چشم می خورد، در صحبت های روزمره افراد جامعه، بسیاری از این واژه ها، مخصوصاً کسب درآمد میلیونی به گوش می‌خورد، پس این عناوین از موضوعات پرطرفدار می باشد. باید بدانید در کسب و کارهای امروزی رسیدن به کسب درآمد میلیونی قابل انجام شدن می باشد. در کسب و کارهای اینترنتی هیچ محدودیتی وجود ندارد.

آیا کسب و کار اینترنتی محدودیت دارد؟
با نگاهی دقیق به افراد جامعه و آنچه در حال رخ‌دادن است متوجه خواهیم شد که هیچ محدودیتی در کسب و کارهای اینترنتی وجود ندارد. همه افراد در هر سن و سالی که باشند و با هر سطح سواد و دانش می‌توانند با یادگیری یک سری اطلاعات در خصوص فعالیت در اینترنت، کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنند و فارغ از درد سرهای بیزینس‌های سنتی درآمد‌زایی داشته باشند. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که کسب و کارهای اینترنتی چه مشاغلی را در بر می‌گیرد؟ در پاسخ باید گفت از هر نوع کسب و کاری می‌توان به صورت اینترنتی کسب درآمد داشت. به طور مثال، یک خانم خانه‌دار می‌تواند با فروش آنلاین انواع غذا یا دسر‌های خانگی درآمد‌زایی داشته باشد یا فردی با محدودیت جسمی می‌تواند دست سازه‌هایش را به صورت اینترنتی بفروشد. حتی اگر مهارت یا دانشی داشته باشید می‌توانید به صورت آنلاین برای دیگران کلاس برگزار کنید. این موارد، ساده‌ترین مثال‌های کسب درآمد اینترنتی هستند.   

پیشنهادهایی برای کسب درآمد
در کسب و کارهای سنتی زمان مسئله بسیار مهمی می‌باشد که در کسب و کارهای اینترنتی این مورد وجود ندارد. تصور نمایید فروشگاهی که فروش بسیار زیادی هم دارد، از ساعات پایانی شب تا صبح باید تعطیل نماید. در نتیجه درآمدی هم وجود ندارد. لیکن در کسب و کارهای اینترنتی این مورد وجود ندارد و فروش همیشگی است. در کسب و کارهای سنتی، باید مکانی در نظر گرفت. این مکان نیز باید شرایط خاصی را دارا باشد که مسلماً هزینه هایی هم در بر دارد. این هزینه ها ممکن است میلیونی باشد. ولی در کسب و کارهای اینترنتی، می‌توان با هزینه های بسیار کم مقدمات رسیدن به کسب درآمد میلیونی را فراهم نمود.

کسب درامد آنلاین

کسب درآمد نامحدود از اینترنت
مثالی در این باب برای شما ارائه می دهیم، تصور نمایید مربی یک آموزشگاه در طول یک ماه می تواند تعداد جلسات مشخصی جهت آموزش دادن، داشته باشد. ولی اگر همین مربی در فضای مجازی جهت آموزش اقدام نماید، می تواند نامحدود فعالیت نماید و به کسب درآمد میلیونی برسد. لیکن با مطالعه این مقاله به این نتیجه می‌رسیم که همگی افراد می‌توانند نسبت به کسب و کارهای اینترنتی تأمل نمایند. چرا‌که می‌توانند براحتی در فضای مجازی برای کسب درآمد میلیونی اقدام نمایند. پس در خصوص کسب درآمد میلیونی بیشتر برنامه‌ریزی نمایید و همین امروز اولین ایده‌های خودتان را عملی نمایید. از دیگر گزینه‌های کسب درآمد میلیونی می‌توانیم به سایت غول آسای آمازون نیز اشاره نماییم. در این وبسایت روزانه حدودا 14 میلیون دلار فروش محصول اتفاق می‌افتد!

ما انسان ها همواره در ذهن خود به آینده روشن و البته غیر قابل پیش بینی فکر می کنیم. چه اقدامی را باید انجام دهیم که در آینده نزدیک موفق شویم؟ چطور می توان پیش بینی کرد ؟
هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 
منبع: ezzatkhah.com

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی