دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

برتری سایت آمازون نسبت به سایر سایت ها

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۰۳ ق.ظ

آنچه در این مقاله می خوانید:

  • رقابت با آمازون
  • برتری سایت آمازون و اینکه چگونه به درآمد میلیاردی برسیم؟
  • ارزش بازار آمازون
  • آمازون و تغییرات هوشمندانه
  • رضایت مشتری از خدمات آمازون
  • مقایسه بخش‌های فیزیکی آمازون
  • الگو برداری شرکت‌های کوچک از آمازون
  • راه اندازی بیزینس به شیوه آمازون
  •  آسان کردن تجارت
  • پیش بینی کنید مشتری شما چه می‌خواهد
     

رقابت با آمازون
شما به یک پیشرفت بزرگ نائل شده‌اید و اکنون با "مسئله بزرگ پیش رو" برای خرده فروشی مواجه هستید. شاید مسئله روبروی شما، راه اندازی یک بوتیک، پلتفرم تجارت الکترونیک یا یک محصول مصرفی جدید باشد. مورد هر چه باشد، ما به عصر جدید خرده فروشی وارد شده‌ایم و لازم است هر تیم تجاری یک سؤال بزرگ را از خود بپرسد: آیا می‌توانیم با آمازون رقابت کنیم؟

برتری سایت آمازون و اینکه چگونه به درآمد میلیاردی برسیم؟

ارزش بازار آمازون
غول خرده فروشی آمازون با عرضه قیمت‌های پائین هزاران محصول مصرفی در هر نوع صنعتی، سهم عمده بازار را به دست آورده و به نتایج مطلوبی رسیده است. اخیراً آمازون به سرمایه تریلیون دلاری دست یافته است. پس از اپل که در مدت یک ماه به چنین سرمایه‌ای رسید، آمازون دومین شرکت است.
شاید تعجب کنید چگونه موفق به انجام چنین کار طاقت فرسا و دشواری شده است، اما توجه داشته باشید که آمازون پیشگام خلاقیت، در خرید آنلاین و ارسال کالا است. یکی از نخستین شرکت‌هایی است که با عضویت پرایم، ارسال سریع کالا را عرضه می‌کند. همچنین شرکت پهپادهایی را برای ارسال محصول در نظر گرفته است و انبارهای بیشتری را به منظور سازگاری با مناطق بزرگتر ساخته است.

 

شرکت آمازون

 

آمازون و تغییرات هوشمندانه
موارد انجام گرفته فقط محدود به این چند مورد نمی‌شود. آمازون همیشه به دنبال راه‌های بهتر و ایجاد تغییرات هوشمندانه‌تر است. به طور مثال، تغذیه سالم و یافتن گزینه‌هایی برای مواد غذایی ارگانیک، مدتی است که مورد توجه آمازون قرار گرفته است و مشتریان برای چنین مواردی حاضر به پرداخت هزینه بیشتر هستند. بنابراین آمازون در این گونه موارد چه اقدامی انجام می‌دهد؟ آمازون بزرگترین و سریعترین زنجیره غذایی Whole Foods را خریده است. جای تعجب نیست که به سرمایه تریلیون دلاری برسد. توجه به خواسته مصرف کننده در عصر آنلاین و تأمین این نیاز در یک قالب جدید بسیار هوشمندانه است. در صورتی که قصد دارید در فضای تجارت الکترونیک به رقابت بپردازید باید به این نکته توجه داشته باشید.

 

برای مطالعه مقالات و ویدیوهای بیشتر، سایت ezzatkhah.com  را دنبال نمایید.

لینک کامل مقاله برتری سایت آمازون نسبت به سایر سایت ها

 

امروزه فروش محصول در آمازون، به یکی از روش‌های مطمئن کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است که به کمک آن می‌توانید فارغ از زمان و مکان به این فعالیت جذاب مشغول شوید. البته آموزش فروش در آمازون نیز یکی از موارد مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید. چون اگر بدون مربی وارد این مسیر شوید، شکست شما دور از انتظار نخواهد بود. لذا با تهیه نمودن دوره آربی براحتی می توانید وارد این بیزینس جهانی شوید و به دلار کسب درآمد کنید. تمامی آموزش های این دوره بصورت فارسی و برای اولین بار توسط جسین عزت خواه داده شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران :  00989017261256 (واتساپ)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی