دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

جف بزوس و عصر آمازون

سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۳۹ ق.ظ

آنچه در این مقاله می خوانید:

  • آشنایی با جف بزوس بنیانگذار بزرگ‌ترین خرده فروشی آنلاین جهان
  • بهترین روش کسب درآمد بدون وقفه با شرکت آمازون
  • از سیاتل تا لوکزامبورگ: تأثیر طرح‌های مالیاتی بر آمازون
  • ثروت جف بزوس
  • والدین جف بزوس
  • دوران تحصیل جف بزوس

آشنایی با جف بزوس بنیانگذار بزرگ‌ترین خرده فروشی آنلاین جهان
سال 1994، جف بزوس، طی 60 جلسه، به گفت و گو با اعضای خانواده، دوستان و سرمایه گذاران احتمالی پرداخت. هدف او از این کار، ترغیب آنها به دادن سرمایه‌ای به مبلغ 50000 دلار بود. او در سر خود فکر ایجاد یک کتاب فروشی آنلاین را پرورش می‌داد. او نتوانست 38 نفر از آنها را متقاعد کند. اکنون پس از 24 سال، آنها حتی جرات ندارند به این فکر کنند که اگر سرمایه خود را به بیزوس داده بودند، زندگی آنها اکنون چه شکلی داشت؟ جف بزوس در جریان صرف شام در خیریه‌ای واقع در ایالت واشنگتن دی سی گفت:" من هنوز با برخی از آنها تماس دارم. برخی از آنها ، شرایط کنونی‌شان را پذیرفته‌اند و فکر می‌کنند که واقعاً زندگی شادی دارند. اما برای بقیه‌شان، حرف زدن در مورد این موضوع، یعنی سرمایه گذاری نکردن در آمازون، بسیار دردناک است". این درد ناشی از این است که آنها شانس خود برای میلیاردر شدن را از دست دادند. هر یک از 22 نفری که حاضر به سرمایه گذاری در آمازون شدند، شامل والدین بزوس، برادر کوچکترش مارک و خواهرش کریستینا، به طور میانگین 1 درصد از سهام آمازون را در اختیار دارند. اگر آنها تمام سهام خود را نگه داشته بودند، ارزش سهام هرکدام از آنها اکنون، 7 میلیارد دلار (معادل 5 میلیارد پوند) بود.

 

جف بیزوس

 

بهترین روش کسب درآمد بدون وقفه با شرکت آمازون

از سیاتل تا لوکزامبورگ: تأثیر طرح‌های مالیاتی بر آمازون
مایک و جکی بزوس، والدین جف بزوس، دو برنده اصلی سرمایه گذاری در آمازون در زمان تأسیس آن بودند. آن‌ها در آن زمان، مبلغ 300000 دلار به جف پرداختند و در ازای آن 6 درصد از سهام شرکت آمازون را به خود اختصاص دادند. والدین بزوس، 68 میلیون دلار از پول خود را به بنیاد خانوادگی بزوس که تمرکز اصلی‌اش بر آموزش است اهدا کرده‌اند. بیانیه این بنیاد نقل قولی از وینستون چرچیل است که می‌گوید: " فایده زندگی چیست اگر تلاشی برای موفقیت افراد نجیب نشود و این دنیای به هم ریخته را به محل بهتری برای زندگی آیندگان تبدیل نکند". والدین بزوس، همچنین 65 میلیون دلار به مرکز پژوهش‌های سرطان  Fred Hutchinson در ایالت سیاتل کمک کردند. جکی بزوس که در زمان تولد بزوس هنوز در دبیرستان درس می‌خواند می‌گوید این مبلغ " هدیه‌ای است برای همه کسانی که در آینده از خدمات درمانی جدید استفاده خواهد کرد".

البته نباید فراموش کرد که برنده همه این اتفاقات خود جف بزوس بود. او همچنان 16 درصد از آمازون را در اختیار دارد. همین مقدار سهم، او را به ثروتمندترین فرد دنیا تبدیل کرد. " دارایی خالص" او در سال گذشته 130 میلیارد دلار بود. دارایی او به اندازه‌ای است که می‌تواند دوبار کسری بودجه بریتانیا را تأمین کند. ثروت او روز به روز در حال افزایش است. بر اساس شاخص Bloomberg Billionaires، دارایی او از ابتدای سال تاکنون 30 درصد افزایش یافته است. براساس برآورد بسیاری از کارشناسان صنعت، آمازون با گسترش فعالیت خود به وب هاستینگ، تولید تلویزیون، عمده فروشی‌های زنجیره‌ای خواروبار، چنان با سرعت در حال رشد است که به زودی، کمپانی‌های اپل، گوگل و مایکروسافت را نیز پشت سرخواهد گذاشت. قیمت پیشنهادی که به تازگی برای خرید سهام آمازون اعلام شده است 750 میلیارد دلار (معادل 538 میلیارد پوند) است که تقریباً سه برابر ارزش سهام والمارت و بیش از 30 برابر ارزش سهام Tesco بزرگ‌ترین خرده فروش انگلستان است. 

 

برای مطالعه مقالات و ویدیوهای بیشتر، سایت ezzatkhah.com  را دنبال نمایید.

برای خواندن ادامه مقاله جف بزوس و عصر آمازون کلیک نمایید.

 

امروزه فروش محصول در آمازون، به یکی از روش‌های مطمئن کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است که به کمک آن می‌توانید فارغ از زمان و مکان به این فعالیت جذاب مشغول شوید. البته آموزش فروش در آمازون نیز یکی از موارد مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید. چون اگر بدون مربی وارد این مسیر شوید، شکست شما دور از انتظار نخواهد بود. لذا با تهیه نمودن دوره آربی براحتی می توانید وارد این بیزینس جهانی شوید و به دلار کسب درآمد کنید. تمامی آموزش های این دوره بصورت فارسی و برای اولین بار توسط جسین عزت خواه داده شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989017261256 (واتساپ)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی