دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

شکل گیری آمازون

سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۴۹ ق.ظ

آنچه در این مقاله می خوانید:

  • تاریخچه آمازون
  • خریداری شرکت های بزرگ توسط آمازون
  • رشد آمازون در سال 1999 و بعد از آن نیز ادامه یافت
  • آمازون در هزاره سوم
  • سرویس های آمازون
  • پیشرفت های روز افزون آمازون

تاریخچه آمازون
شرکت آمازون در سال 1994 در گاراژ جف بیزوس آغاز به کار نمود. تا سال 1998 این شرکت تنها به فروش کتاب مشغول بود و همواره در فکر گسترش فعالیت‌ها و خدمات خود بود. در این مقاله به برخی خدمات ارائه شده توسط آمازون درطول این سالها خواهیم پرداخت.

با آغاز سال 1998، آمازون به گسترش خود ادامه داد. در فوریه 1998، تعداد اعضای برنامه همکاری آمازون به 30 هزار نفر رسیده بود که برای پیشنهاد دادن و فروش کتابهای آمازون از طریق وبسایتهای خود، 15 درصد پورسانت دریافت می‌کردند. چهار ماه بعد، تعداد اعضای این برنامه به 60 هزار نفر رسید. پایگاه مشتریان آمازون نیز در این مدت رو به رشد بود. در ماه مارس آن سال، تعداد مشتریان وبسایت به 2.26 میلیون نفر رسید که تنها در سه ماه با رشدی 50 درصدی همراه بود. همچنین در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، تعداد مشتریان افزایش 564 درصدی داشت. به عبارت دیگر، آمازون در مدت 27 ماه به تعداد مشتری میلیونی رسید و تنها در عرض دو ماه، این تعداد دوبرابر شد. این امر باعث شد که آمازون تبدیل به سومین کتابفروشی بزرگ در آمریکا شود. آمازون که در اواخر سال 1997، به سرمایه 75 میلیونی رسیده بود، در سال 1998 به تغییر خدمات خود اقدام نمود. آمازون به کاتالوگ 2.5 میلیونی کتاب خود یک برنامه به نام Advantage افزود که برای کمک به فروش آثار نویسندگان و ناشران مستقل طراحی شده بود. همچنین Amazon.com Kids نیز سرویس جدیدی بود که به برنامه‌های آمازون

خریداری شرکت های بزرگ توسط آمازون
همچنین در سال 1998، آمازون با خرید سه شرکت به گسترش خود ادامه داد. دو شرکت از این سه شرکت خریداری شده به آمازون کمک کردند تا کسب و کار خود را در اروپا گسترش دهد. کتابفروشی Bookpage که یکی از بزرگترین کتابفروشی‌های آنلاین در انگلستان بود به آمازون امکان دسترسی به بازار بریتانیا را داد. همچنین Telebook بزرگ‌ترین کتابفروشی آنلاین آلمان نیز باعث شد که کتابهای نوشته شده به زبان آلمانی وارد لیست موجودی آمازون شوند. هر دو این شرکتها علاوه بر امکان‌پذیر کردن دسترسی آمازون به بازار اروپا، برای مشتریان آمازون نیز دسترسی به کتابهای بیشتر از سرتاسر جهان را فراهم آورد. سومین شرکت خریداری شده توسط آمازون، وبسایت IMD بود که آمازون را وارد حوزه فیلم و سرگرمی نمود. منابع و اطلاعات عظیم IMD سرمایه‌ای با ارزش برای ساخت یک وبسایت خوب برای فروش فیلم به شمار می‌رفت.

یک تغییر بزرگ دیگر در سال 1998، اعلام تصمیم شرکت مبنی بر ورود به دنیای موسیقی بود. بیزوس به دنبال این بود که وبسایت را تا حد امکان برای مشتریان مفید و کاربردی سازد بنابراین از خود مشتریان درخواست کمک نمود. چند ماه قبل از افتتاح رسمی وبسایت موسیقی، آمازون از مشتریان خود خواست تا در طراحی وبسایت به او کمک کنند. فروشگاه آنلاین موسیقی در ژوئن1998 با بیش از 125 هزار آهنگ افتتاح شد. همزمان با افتتاح وبسایت موسیقی، نسخه جدید وبسایت کتابفروشی نیز ارائه شد که همان خدمات قبل را ارائه می‌داد.آمازون در سه ماهه دوم سال 1998 قدرتمندتر از همیشه بود. تعداد کل مشتریان از مرز سه میلیون گذشت، میزان فروش افزایش یافت، محصولات بیشتری به موجودی اضافه شد و آینده این بازار اینترنتی روشن به نظر می‌رسید. با ارائه موسیقی در وبسایت آمازون و افزایش فروش ویدیو، بیزوس به هدف خود که رسیدن به سهم عمده در بازار بود، رسیده بود. او در دسامبر 1996 در مصاحبه با مجله فوربز گفت که تا سال 2000، دو یا سه کتابفروشی بزرگ آنلاین وجود خواهد داشت که آمازون می‌خواهد یکی از آنها باشد.

 

وبسایت آمازون

 

رشد آمازون در سال 1999 و بعد از آن نیز ادامه یافت
به همین ترتیب تمرکز شرکت بر رشد و توسعه ادامه یافت. در سال 1999، آمازون یک سرویس حراجی اینترنتی به نام Amazon Auctions را راه اندازی کرد. همچنین آمازون شروع به فروش اسباب بازی و لوازم الکترونیک در وبسایت خود نمود و سپس کالاهای عرضه شده در وبسایت را بر حسب نام برند محصول ارائه نمود تا خرید برای مشتریان آسانتر شود. در طول فصل تعطیلات آن سال، آمازون بیش از هفتصد هزار متر کاغذ کادو و بیش از چهارهزار کیلومتر روبان سفارش داد که نشان می‌داد بیزوس مانند دوسال گذشته در انتظار استقبال بی نظیر مشتریان است. همانگونه که انتظار می‌رفت، فروش آمازون به 1.6 میلیارد دلار رسید که ثابت می‌کرد تلاش‌های بیزوس در ساخت یک غول اینترنتی به ثمر نشسته است. در سال 1999 که مجله تایم بیزوس را به عنوان شخصیت سال انتخاب نمود، بیزوس به بالاترین جایگاه در دنیای تجارت دست یافت.

 

بر ای مشاهده ادامه مقاله شکل گیری آمازون کلیک نمایید.

بر ای مطالعه و مشاهده مقالات بیشتر و ویدیوهای جذابتر ما را در سایت ezzatkhah.com دنبال نمایید.

 

جهان همواره در حال تغییر است. همان گونه که در سال 2019 الی 2020 ویروس کرونا تاثیر بسیار منفی بر کل جهان داشت.  از این رو تکنولوژی نیز می تواند به ما بر سر مشکلات کمک کند. در این زمان تمامی افراد به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آوردند و بیش از هر چیز وبسایت آمازون نه تنها کمک بسزایی کرده است بلکه فروش خود را نیز چندین برابر کرد. شاید کمی عجیب باشد اما اگر شما نیز به عنوان فروشنده در وبسایت آمازون فعالیت نمایید، درآمد بسیار زیادی را کسب خواهید کرد. به همین جهت استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای اولین بار دوره آموزشی آربی را به منظور نحوه انجام این کسب درآمد پر سود ارائه نمودند. در این دوره ارزشمند آموزش قدم به قدم فروش در آمازون برای فارسی زبانان ارائه شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) در ارتباط باشید .

نظرات  (۱)

خیلی جالبه و انگیزه میده . جای تامل داره که چطور میشه به این موفقیت رسید ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی