دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

با این نکات فروش در آمازون را چند برابر کنید

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۰ ق.ظ

آنچه در این مقاله می خوانید:

  • انتخاب پلتفرم مناسب برای فروش در آمازون
  • تاثیر یادگیری بر موفقیت در کسب و کار
  • برای موفق شدن دایره دید خود را وسیع‌تر کنید
  • از شکست در زندگی نترسید
     

انتخاب پلتفرم مناسب برای فروش در آمازون
شما باید بررسی کنید که چه پلتفرمی را انتخاب کنید تا بتوانید فروش داشته باشید. شما می‌توانید یک مغازه اجاره کنید، می‌توانید شعبه‌ای از یک برند باشید یا اینکه می‌توانید یک وبسایت طراحی کنید و فروش آنلاین داشته باشید. شما حتی می‌توانید از طریق تلگرام یا اینستاگرام نیز فروش داشته باشید یا محصول خود را در آمازون یا eBay برای فروش گذاشته یا یک سایت Shopify ساخته و از این طریق فروش داشته باشید. انتخاب‌های پیش رو شما زیاد هستند که استاد حسین عزت خواه به تمامی این روش‌ها با عنوان پلتفرم اشاره می‌کنند.

شما در مرحله اول متوجه شدید که باید فروشنده شوید و در مرحله دوم نیز فهمیدید که باید بهترین اجناس را تهیه نمایید، پس در مرحله سوم باید به سراغ بهترین پلتفرم بروید. استاد حسین  توانسته‌اند در پلتفرم‌های مختلف اجناس زیادی را به فروش برسانند. ایشان زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین پلتفرم ممکن برای فروش اجناس خود کرده‌اند و در نهایت آمازون را انتخاب نموده‌اند. اما نکته‌ای که باید درباره استاد حسین عزت خواه بدانید این است که ایشان قبل از انتخاب آمازون، وبسایت خود را داشته‌اند و حتی قبل‌تر از آن مغازه‌هایی برای فروش کالا به صورت فیزیکی را نیز داشته‌اند. ایشان پلتفرم‌های مختلف را تجربه کرده و آنها را در کنار هم قرار داده و در نهایت امروز با اطمینان می‌گویند که بنا به دلایل بسیاری که وجود دارد، آمازون می‌تواند یکی از بهترین پلتفرم‌ها باشد. خیلی از افراد هستند که در برابر آمازون گارد می‌گیرند، به ویژه افرادی که در کانادا، آمریکا یا به طور کلی بیرون از ایران زندگی می‌کنند. اما دلیل داشتن چنین گاردی چیست؟

تاثیر یادگیری بر موفقیت در کسب و کار
سوالی که مطرح می‌شود این است که چرا افرادی که آمازون را می‌شناسند و برای مثال در کانادا، استرالیا، اروپا، انگلیس و کشورهای از این قبیل زندگی می‌کنند، در برابر آمازون و حتی فکر کردن به راه اندازی این کسب و کار گارد بسیار سنگینی دارند؟ جواب این سؤال را با یک مثال برای شما شرح می‌دهیم. فرض کنید که شما در یکی از قفسه‌های کتابخانه خود در خانه کتابی را دارید که ده سال است آن را خریده‌اید یا کسی آن را به شما هدیه داده است. مطمئناً در تمامی کتاب‌ها، حتی اگر بدترین کتاب دنیا نیز باشد، یک کلمه خوب وجود دارد. اما شما در حال حاضر این فرض را داشته باشید که کتاب نامبرده کتاب بسیار خوبی است و می‌تواند خیلی مفید باشد. این کتاب زمان زیادی نیز در برابر چشمان شما قرار گرفته است اما شما به هر دلیلی تاکنون فرصت مطالعه آن را نداشته یا به طور کلی آن را فراموش کرده‌اید. آمازون نیز دقیقاً به همین شکل است. آمازون نیز بیش از حد در معرض دید این افراد قرار گرفته است.

 

فروش در آمازون

 

شما نمی‌توانید کسی را پیدا کنید که برای مثال در آمریکا زندگی می‌کند و زیر 45 سال سن داشته باشد و بگوید که من تا کنون از آمازون خرید نکرده‌ام. نکته‌ای که وجود دارد نیز همین است. ما در زندگی با فرصت‌های خوبی رو به رو می‌شویم یا درباره آن شنیده یا در کمترین حالت با آنها آشنا می‌شویم اما به دو دلیل خیلی به سمت آن‌ها نمی‌رویم. دلیل اول این است که یادگیری مسائل جدید از حوصله ما انسان‌ها خارج است و ما خیلی روحیه یادگیری بالایی نداریم. خیلی از افراد هستند که بیزینس من‌های موفقی می‌باشند اما چندان اهل یادگیری نیستند. می‌توان به جرات گفت که امروزه در حدود 3 الی 4 سال همه چیز عوض می‌شود. اگر نگاهی به تلفن‌های همراه، سیستم‌های اینترنتی یا مدل کسب و کارها بیندازید می‌بینید که همه چیز در حال تغییر است. پس اگر کسی اهل به روز شدن یا یادگیری نباشد، بالتبع در کسب و کار خود شکست خورده یا در آن افت خواهد کرد. چرا که این افراد فکر می‌کنند مدل این بیزینس بسیار پیچیده است، شاید هم علاقه‌ای به یادگیری ندارند یا با کسانی برخورد کرده‌اند که نظر خوبی درباره این کسب و کار به آنها نداده‌اند. به همین دلیل در نهایت تصمیم می‌گیرند که این نوع کسب و کار را نادیده بگیرند.

 

فایل ویدیویی مقاله  با این نکات فروش در آمازون را چند برابر کنید

برای از دست ندادن مقالات و ویدیوهای جذاب رایگان با ما در سایت ezzatkhah.com همراه باشید.

 

ما انسان ها همواره در ذهن خود به آینده روشن و البته غیر قابل پیش بینی فکر می کنیم. چه اقدامی را باید انجام دهیم که در آینده نزدیک موفق شویم؟ چطور می توان پیش بینی کرد ؟
هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی