دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

محصولاتی که نباید در آمازون بفروشیم

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۵ ق.ظ

آنچه در این مقاله می خوانید:

  • بستر فروش آمازون
  • انتخاب محصول مناسب برای رسیدن به موفقیت در آمازون
  • دوره آربی، راهی مطمئن برای شروع کسب و کار آمازون
  • محصولاتی که نباید در آمازون به فروش برسانید
  • محصولاتی که نباید در آمازون به فروش برسانید

بستر فروش آمازون
در این مقاله می‌خواهیم به شما محصولاتی را معرفی کنیم که نباید آنها را شروع نمایید و دلایل این گفته را نیز با هم بررسی می‌کنیم. نابغه‌های میلیونر، همانطور که می‌دانید کسب و کار FBA آمازون یک بیزینس بسیار خوب است که خیلی از افراد می‌توانند از آن کسب درآمد کنند و یک بیزینس فوق العاده خوب را بسازند. اما آمازون یک بستر است و اینکه فروشندگان تصمیم می‌گیرند چه محصولی را وارد آمازون کرده و در آن به فروش برسانند، یک داستان متفاوت است.

به همین علت باید گفت که این بیزینس خیلی خوب می‌باشد اما در کنار آن سخت نیز می‌باشد. به این علت سخت است که خیلی از موارد را باید فروشندگان یاد بگیرند و در این مسیر شاید خیلی از اتفاقات را باید تجربه کنند.

برای مثال همه محصولات خوب نمی‌باشند. بیش از 300 یا 400 میلیون محصول در آمازون لیست شده است و اینکه شما روی چه محصولی دست می‌گذارید و چه محصولی را وارد می‌کنید، بسیار مهم است. چرا که به طور قاطع باید به شما بگوییم که 99 درصد محصول موجود در آمازون برند شخصی می‌باشند. این بدین معنا است که شما یک کمپانی بزرگ ندارید که محصولاتتان ثبت شده باشند و آنکه برای آن ثبت اختراع داشته باشید.

اصولاً شما یک محصول را پیدا می‌کنید و یک کارخانه در چین یا هر کشور دیگری را نیز یافته و به آن کارخانه می گویید که این محصول را برای شما تولید کند. شما لوگو خود را روی آن محصول می‌زنید و آن را به فروش می‌رسانید و این داستانی است که شما مطابق آن به جلو می‌روید. پس این محصول تنها متعلق به شما نمی‌باشد.

اگر شما محصولی دارید که تنها متعلق به شما می‌باشد و شما آن را ثبت اطلاع نموده‌اید، شما می‌توانید خیلی موفق باشید. اما شما باید پول مارکتینگ را نیز داشته باشید. به همین علت کمپانی شما باید بزرگ باشد تا شما بتوانید از پس هزینه‌های مارکتینگ بربیایید. برای مثال تصور کنید که شما یک محصول را خودتان اختراع می‌کنید، در نتیجه هیچ کس نمی‌داند که این محصول دقیقاً چه محصولی می‌باشد.

شما باید در ابتدا ثابت کنید که این محصول وجود دارد. یعنی شما باید هزینه خیلی زیادی را برای کلید واژه‌ها بگذارید. بعد از آنکه این هزینه را انجام دادید و مردم متوجه شدند که محصول شما چه چیزی می‌باشد، حال باید ثابت کنید که محصول شما خوب می‌باشد. شما داستان بزرگی دارید. مثل داستان ساخت کوکا کولا. شما یک نوشابه را می‌سازید، سپس باید مشتری را پیدا کنید و در نهایت آن مشتری را نگه دارید و به او ثابت کنید که محصول شما خوب است. در نتیجه کسب و کار آمازون، یک کسب و کار بسیار سخت می‌باشد. به این علت که افراد باید خیلی از موارد را یاد بگیرند.

 

فرش در آمازون

 

انتخاب محصول مناسب برای رسیدن به موفقیت در آمازون
اصولاً در بیزینسی مثل آمازون، امکان تجربه کردن خیلی از موارد وجود ندارد. چرا که تجربه‌های درون آمازون یا کسب و کارهایی مثل آمازون، مثل این می‌مانند که شما سرمایه‌ای را بگذارید و در یک خیابان یک فست فودی تأسیس کنید. شما در این حالت نمی‌توانید بگویید که می‌خواهم این کسب و کار را تست کنم. چرا که اگر شما در ایران زندگی می‌کنید باید چندین میلیون و اگر در خارج از ایران می‌باشید باید چند ده هزار دلار هزینه کنید تا یک مغازه، رستوران، فست فود، کافی شاپ یا هر چیز دیگری را افتتاح نمایید و شما نمی‌توانید بگویید که تنها قصد تست کردن کار را دارم. بیزینس فیزیکی به این شکل نیست.

شاید در یک بیزینس کاملاً آنلاین، مثلاً چیزی شبیه به یک دیجیتال مارکتینگ شما بتوانید با 300 دلار یک وبسایت بسازید و آن را تست کنید. اما کسب و کاری مثل آمازون به این شکل نیست. شما باید مطمئن‌تر پیش بروید. شما باید یاد بگیرید و به جلو بروید. ما صرفاً خیلی از افراد را می‌بینیم که خودشان شروع به کار می‌کنند و به مشکل برمی خورند.

در نتیجه به این فکر می‌رسند که برای مثال کسب و کار آمازون خوب نمی‌باشد. نکته‌ای که شما باید بدانید این است که آمازون تنها یک پلتفرم است. آمازون مثل اینستاگرام می‌ماند و شما تنها می‌توانید بگویید که خوب یا بد می‌باشد. سوالی که در این بخش مطرح می‌شود این است که شما با اینستاگرام چه کاری انجام می‌دهید؟

 

شما می توانید فایل ویدیویی این مقاله را در لینک زیر دنبال نمایید.

https://ezzatkhah.com/what-not-to-sell-on-amazon

 

با سایت ezzatkhah.com همرا باشید با مقالات و ویدیوهای جذاب و رایگان دیگر.

 

امروزه فروش محصول در آمازون، به یکی از روش‌های مطمئن کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است که به کمک آن می‌توانید فارغ از زمان و مکان به این فعالیت جذاب مشغول شوید. البته آموزش فروش در آمازون نیز یکی از موارد مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید. چون اگر بدون مربی وارد این مسیر شوید، شکست شما دور از انتظار نخواهد بود. لذا با تهیه نمودن دوره آربی براحتی می توانید وارد این بیزینس جهانی شوید و به دلار کسب درآمد کنید. تمامی آموزش های این دوره بصورت فارسی و برای اولین بار توسط جسین عزت خواه داده شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989017261256 (واتساپ)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی