دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

نگاهی به درون انبار آمازون

سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۳۵ ق.ظ

آشنایی با نحوه فعالیت انبارهای آمازون
آیا تاکنون فکر کرده‌اید که سفارشات مشتریان آمازون چطور اینقدر سریع و با دقت تقریباً صددرصدی به دست مشتریان می‌رسد؟ عملیات سریع و فوق العاده شرکت، ستون اصلی آمازون و عامل حسن شهرت این شرکت در ارائه خدمات به مشتریان است. با نگاهی به درون مرکز FBA آمازون در سن برناردینو واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا متوجه نکات زیر شدیم:

این مرکز، ویژه کالاهایی است که اندازه کوچک و متوسط دارند.
مساحت این مرکز معادل 28 زمین فوتبال است.
بیش از 2500 نفر به طور تمام وقت در اینجا مشغول به کار هستند.
14 میلیون کالا از این مرکز ارسال می‌شود.
این مرکز، قدیمی‌ترین مرکز FBA آمازون در کالیفرنیا است.
این مرکز به نام ONT2 شناخته می‌شود زیرا نزدیکترین فرودگاه به آن Ontario است. عدد 2 هم معرف این است که ONT2، دومین مرکز FBA ساخته شده در این منطقه است. در این قسمت، مراحل برداشتن، بسته بندی و ارسال سفارش را به ترتیب برایتان شرح خواهیم داد.

استفاده از کامپیوتر، کار برداشتن کالا از قفسه‌ها را آسان کرده است. کامپیوترها با دادن مسیر به افرادی که کار برداشتن کالا را به عهده دارند، راندمان کار را افزایش داده‌اند. در انبارهای پیشرفته، دیگر نیازی به راه رفتن در انبار نیست و ربات‌ها، قفسه‌های محصول را به فردی که کار برداشتن را انجام می‌دهد، نشان می‌دهند.

مرحله برداشتن کالا در انبارهای آمازون
این جا، همانجایی است که اقلامی که سفارش می‌دهید از موجودی شما انتخاب و برداشته می‌شود و از طریق نوار نقاله به ایستگاه بسته بندی ارسال می‌شود. این فرآیند در ابتدا کاملاً غیر قابل باور به نظر می‌رسد. اقلام موجود در انبار در محل‌های به ظاهر تصادفی انبار می‌شوند. مثلاً در یک بخش ممکن است، عروسک‌های پارچه‌ای، بازی ویدئویی، نوشیدنی پروتئینی و چند قلم جنس بی‌ربط دیگر در کنارهم باشد. آمازون به درستی نام این جا را «انبار تصادفی» گذاشته است.

 

انبار آمازون

 

در انبار ONT2، افراد با یک دست، چرخ دستی بزرگ را هل می‌دهند و با دست دیگر، اسکنرهای دستی را نگه می‌دارند. اسکنر به فرد می‌گوید که نوبت برداشتن کدام کالا است و کجا می‌تواند آن را پیدا کند. بارکد خوان سه نوع بارکد را اسکن می‌کند و فرد دیگر می‌تواند با اطمینان، جنس را بردارد.

این سه نوع بارکد عبارتند از: بارکد موجود بر روی چرخ دستی بزرگی که کالا در آن قرار می‌گیرد، بارکد موجود بر روی قفسه‌ای که کالا در آنجا قرار گرفته است و بارکد موجود روی خود کالا. تا زمانی که این سه نوع بارکد به طور دقیق و کامل اسکن نشود، فرد نمی‌تواند کار برداشتن محصول را ادامه دهد. وقتی این سه بارکد به درستی اسکن شدند، اسکنر دستی اعلام می‌کند که نوبت برداشتن کدام محصول است. این محصول ممکن است جزئی از همان سفارش باشد یا نباشد. 

مرحله بسته بندی کالا در آمازون
بعد از پرشدن چرخ دستی بزرگ، آن‌ها را روی نوار نقاله می‌گذارند. نوار نقاله آن را با سرعت به ایستگاه بسته بندی می‌برد. در آنجا سفارشات جهت ارسال، بسته بندی می‌شوند. در این ایستگاه‌ها، دو محل در نظر گرفته شده است، یکی برای سفارشاتی که شامل تنها یک محصول است و دیگری برای سفارشاتی که شامل بیش از یک محصول هستند.

برای سفارشات تک محصولی، کامپیوتر به دستگاه بسته‌بندی کننده اعلام می‌کند که جعبه متناسب با اندازه جنس را بردارد و محصول را بسته‌بندی کند. در این مرحله هم بارکدهایی هست که نشان می‌دهد محصول در جعبه درستی قرار داده شده است.

اگر سفارش شامل چند محصول باشد، بسته بندی کننده، ابتدا کالاها را در سبد مرتب می‌کند و به چرخی که چند قفسه دارد می‌برد، به این ترتیب اقلام هر سفارش با هم در یک گروه قرار می‌گیرند. اگر سفارش حاوی مواردی باشد که افراد مختلفی آنها را برداشته باشند، ممکن است توسط چرخ دستی‌های مختلفی آورده شوند. کامپیوتر و فرآیند اسکن، همه چیز را سازماندهی می‌کند.

 

برای مطالعه ادامه مقاله لینک زیر را دنبال نمایید.

https://ezzatkhah.com/amazon-warehouses

برای مطالعه و مشاهده مقالات و ویدیوهای انگیزشی بیشتر با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید

 

ما انسان ها همواره در ذهن خود به آینده روشن و البته غیر قابل پیش بینی فکر می کنیم. چه اقدامی را باید انجام دهیم که در آینده نزدیک موفق شویم؟ چطور می توان پیش بینی کرد ؟
هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. برای آگاهی از کشورهای مورد تایید وبسایت آمازون لینک زیر را دنبال نمایید. https://ezzatkhah.com/amazoncounries

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی