دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

اگر می خواهید پولدار شوید این عادت ها را ترک کنید

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۲۵ ق.ظ

پولدار شدن چگونه ممکن خواهد شد؟
برخی ویژگی‌ها به طور غریزی در همه افراد وجود دارد. انسان از ابتدای خلقت همواره در ناخود آگاه خود عادت های مثبت و ایده آل را در خود پرورش می‌دهد. برخی از این صفات در اخلاق و رفتار مشاهده می‌شوند و برخی دیگر به لحاظ اجتماعی نیز بروز داده می‌شوند. یکی از مواردی که همه افراد را به سمت خود می‌کشاند و جاذبه بسیار قوی دارد حس قدرت و کسب ثروت است.

در اطراف خود بسیار با این مسئله مواجه شده‌اید که حتی کودکان خردسال نیز اهمیت پول را می‌دانند. گرچه به لحاظ فکری، تصور درستی از قدرت پول و مزایای آن ندارند اما کاملاً متوجه این موضوع هستند که پول یک ویژگی مثبت به شمار می‌رود.

چگونه ثروتمند شویم؟ 

گرچه همه افراد در ناخود اگاه خود به سمت پول و ثروت گرایش دارند، اما تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید، با وجود چنین جاذبه‌ای چرا همه افراد در کسب ثروت و پولدار شدن نمی‌توانند موفق عمل کنند؟ چرا تنها برخی افراد در این مسیر موفق می‌شوند؟ چه اصول و قوانینی وجود دارد که این افراد با استفاده از آنها قادر هستند بر ثروت‌های خود بیفزایند؟

شاید در ابتدای امر، گمان کنید این اصول و قوانین بسیار سخت و پیچیده هستند و هر کسی نمی‌تواند از عهده آنها برآید. اما اندکی تأمل لازم است. گاهی چنان موارد ساده و پیش‌پا افتاده هستند که به چشم نمی‌آیند. کارآفرینان و تمام افراد موفق با استفاده از همین موارد جزئی و ساده توانسته‌اند، خالق موفقیت‌های بزرگ خود باشند.

گاهی لازم می‌شود از شکست‌های خود درس بگیرند تا آینه‌ای شود برای اقدامات آتی‌شان و گاهی باید عادات ناپسندی را کنار بگذارند تا درهای جدیدی را برای خود باز کنند. هرگز نباید در منطقه امن خود محصور بمانید. برای موفقیت و پولدار شدن گاهی لازم است از خطوط قرمزی که برای خود ایجاد کرده اید، عبور کنید. در ادامه به عاداتی اشاره خواهد شد که لازم است برای پولدار شدن، تغییری در آنها ایجاد کنید.

 

ثروتمند شدن

 

بر دانش و آموخته‌های مفید متمرکز شوید
مسلماً همه افراد در طول زندگی خود به دنبال کسب دانش و آگاهی هستند. اما هر کدام از این موارد در جایگاه خاص خود کاربرد دارند و نمی‌توانید در همه شرایط توقع یکسانی از دانش و معلومات خود داشته باشید. اگر قصد دارید درآمد‌زایی بالایی داشته باشید، شاید نتوانید با استفاده از تحصیلات آکادمیک و آنچه به صورت تئوری آموخته‌اید به این هدف نائل شوید.

گرچه به احتمال زیاد، تخصص و مهارت همانند بال‌های یک کارآفرین یا یک فرد موفق هستند اما تنها با اکتفا بر آنها نمی‌توان به هدف رسید. در کنار دانشی که دارید باید موارد بسیار دیگری را نیز به کار بگیرید. گاهی آموخته‌های شما مربوط به زمان و دوره خاصی می‌شود و شاید پس از گذشت مدتی، دیگر به کار نیاید. گاهی آنچه آموخته‌اید از پایه اشتباه بوده است یا نقایصی در آن وجود دارد. هرگز از اینکه تغییر کنید و اطلاعات خود را به روز نمایید هراس نداشته باشید.

عادت گفتن «نمی‌دانم» را ترک کنید
افراد موفق همواره درصدد یادگیری هستند. هیچ‌گاه از کسب اطلاعات و دانش در حوزه کاری خود دریغ نمی‌ورزند. ندانستن عیب نیست اما اگر شما به دنبال کشف حقایق یا راه حل‌ها نروید، عیب بزرگی به شمار خواهد رفت. منتظر نمانید تا راه حل به سراغ شما بیاید.

برای پیشرفت و حرکت رو به جلو باید راه‌های مختلفی را تجربه نمایید. هر گاه با در بسته‌ای مواجه شدید، بدانید که این در مطمئناً کلیدی دارد و برای باز کردن آن تلاش کنید.

 

ادامه مقاله اگر می خواهید پولدار شوید این عادت ها را ترک کنید

 

برای مطالعه مقالات بیشتر و مشاهده ویدیوهای جذاب به صورت رایگان ما را در سایت ezzatkhah.com دنبال نمایید.

 

امروزه فروش محصول در آمازون، به یکی از روش‌های مطمئن کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است که به کمک آن می‌توانید فارغ از زمان و مکان به این فعالیت جذاب مشغول شوید. البته آموزش فروش در آمازون نیز یکی از موارد مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید. چون اگر بدون مربی وارد این مسیر شوید، شکست شما دور از انتظار نخواهد بود. لذا با تهیه نمودن دوره آربی براحتی می توانید وارد این بیزینس جهانی شوید و به دلار کسب درآمد کنید. تمامی آموزش های این دوره بصورت فارسی و برای اولین بار توسط جسین عزت خواه داده شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن های دفتر پشتیبانی ایران : 00989302222413(واتساپ)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی