دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

تکنیک های مدیریت زمان
«به مدیریت زمان به عنوان یک ماشین نگاه کنید که می‌تواند شما را از نقطه‌ای که امروز در آن قرار گرفته‌اید به هر کجا که می‌خواهید در آینده ببرد» برایان تریسی

شاید برایتان جالب باشد اما باید بدانید که لازمه موفقیت در هر چیزی داشتن مدیریت زمان است. شاید به نظر شما چنین برسد که شما در روز زمان کافی برای انجام تمامی کارهایی که باید انجام دهید، ندارید اما باید به خاطر داشته باشید که برای رسیدن به خواسته‌های خود باید این کار را انجام دهید.

اگر شما می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانید به بیشترین میزان موفقیت دست پیدا کنید و از دیگران سبقت بگیرید، باید در ابتدا در زمینه مدیریت زمان بهبود پیدا نمایید.

مدیریت زندگی و کسب درآمد بیشتر

مدیریت زمان در حقیقت به توانایی شما در برنامه ریزی و سازمان‌دهی زمانتان برای انجام فعالیت‌های مختلف اشاره دارد. زمان در واقع مهم‌ترین منبعی است که در اختیار شما قرار گرفته است و همچنین می‌توان به جرأت گفت که ارزشمندترین چیز نیز می‌باشد. شما به هیچ عنوان نمی‌توانید زمان را برگردانده یا آن را با چیز دیگری جایگزین کنید.

زمان شما هر روز به سرعت می‌گذرد و شما حتی توانایی حفظ و ذخیره آن را ندارید. پس باید یاد بگیرید که از زمان خود بهترین استفاده را نمایید. تنها کاری که می‌توانید در این زمینه انجام دهید این است که کارهای کم ارزش یا بی ارزش را از برنامه ریزی خود حذف کرده و جای آنها را با کارهای ارزشمند و نتیجه بخش پر کنید.

 

مدیریت زمان

 

همه کارهای ما به زمان نیاز دارند. اگر شما پیش از آنکه زمان خود را سپری کرده و از دست بدهید، زمانی را گذاشته و به آن فکر کنید، می‌توانید توانایی مدیریت زمان خود را بهبود بخشیده و بهره وری خود را افزایش دهید. فراموش نکنید که مدیریت زمان یک مهارت پایه‌ای است که شما می‌توانید آن را یاد بگیرید.

مهارتی که تمام زندگی شما را به راحتی تحت تأثیر قرار می‌دهد. پس همه چیز به خود شما بستگی دارد. در این مقاله توصیه‌هایی را در زمینه مدیریت زمان به شما خواهیم کرد که به شما کمک می‌کنند تا 24 ساعت روز خود را به شکل بهتر و بهینه‌تری مدیریت و سازمان دهی نمایید.

تکنیک های مدیریت زمان برای دستیابی به بهره وری

1. احساس ضرورت رعایت مدیریت زمان را در خودتان گسترش دهید
مهم‌ترین معیاری که در بحث زمان وجود دارد، سرعت است. مهم‌ترین چیزی که شما می‌توانید در هنگام مدیریت زمان روی آن کار کنید، ایجاد احساس ضرورت است. در حقیقت این احساس زمانی نقش اصلی خود را نشان می‌دهد که فرصتی در برابر شما قرار می‌گیرد. در آن هنگام شما باید بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن آن فرصت را شناسایی نموده و از آن استفاده نمایید.

اگر شما تعلل کنید و در زمان درست، از آن فرصت پیش آمده استفاده نکنید، خیلی راحت آن را از دست می‌دهید. داشتن سرعت عمل برای رسیدن به موفقیت امری ضروری است. تنها ویژگی مشترک میان افراد موفق سختکوشی آن‌ها نیست. آن‌ها در کنار تلاش سختکوشانه خود برای رسیدن به موفقیت، سرعت عمل بالایی داشته و از تمامی فرصت‌های پیش آمده به بهترین نحو و در سریع‌ترین زمان ممکن استفاده می‌کنند.

 

برای مطالعه ادامه مقاله لینک زیر را دنبال نمایید

https://ezzatkhah.com/time-management-techniquqs

با مادر سایت عزت خواه دات کام همراه باشید

 

یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروشنده شدن در وبسایت بزرگ و جهانی آمازون می باشد که پتلانسیل بالا برای کسب درآمد 24 ساعته را برای علاقه مندان به بیزینس آنلاین فراهم کرده است. دوره جامع آربی، کامل ترین و بهترین تکنیک ها و نکات فروشندگی در آمازون را قدم به قدم آموزش می دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تمام عیار در آمازون آماده خواهد کرد. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989302222413 (واتساپ)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی